Reż. Marcin Liber
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-05-11 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-05-12 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-05-18 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-05-19 18:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-05-21 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-06-08 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2024-06-09 18:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu.
Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru.
Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
Autor - Jakub Tabaczek
Reżyseria, opracowanie tekstu - Marcin Liber
Scenografia, kostiumy, video - Mirek Kaczmarek
Choreografia - Hasimotowiksa
Muzyka - sneaky jesus
Asystentki reżysera - Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
Inspicjentka - Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada - Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu.
Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru.
Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
Autor - Jakub Tabaczek
Reżyseria, opracowanie tekstu - Marcin Liber
Scenografia, kostiumy, video - Mirek Kaczmarek
Choreografia - Hasimotowiksa
Muzyka - sneaky jesus
Asystentki reżysera - Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
Inspicjentka - Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada - Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".
Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.
Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz
Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".
Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.
Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz
Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".
Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.
Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz
Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)
"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).
Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak
Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych
Głos: Kajetan Pietruski
Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).
Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak
Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych
Głos: Kajetan Pietruski
Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).
Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak
Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych
Głos: Kajetan Pietruski
Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl