XXI sesja Rady Miejskiej Wrocławia
Najbliższa, XXI sesja Rady Miejskiej Wrocławia rozpocznie się w czwartek (9 kwietnia) 2020 r. o godz. 8:00. W związku ze stanem epidemii, Rada obradować będzie w trybie zdalnym - korespondencyjnie.
REKLAMA
Przesyłamy pakiet najważniejszych informacji w związku z nadzwyczajnym trybem prowadzenia obrad najbliższej sesji RM Wrocławia:
- Projekty uchwał, a także inne materiały sesyjne zostaną przekazane radnym tak jak dotychczas - za pośrednictwem aplikacji e-sesja.
- Do każdego projektu dołączone będą materiały dodatkowe – wyjaśnienia oraz ewentualnie prezentacje.
- Wskazani imiennie pracownicy Urzędu Miejskiego Wrocławia są do dyspozycji Radnych przed sesją i udzielają mailowo i telefonicznie odpowiedzi na pytania w sprawie ewentualnych pytań i wątpliwości dotyczących wniesionych projektów.
- Opiniowanie projektów uchwał przez Komisje Stałe odbędzie się zdalnie za pośrednictwem poczty Lotus Notes. Obsługę zapewnią wyznaczeni pracownicy Biura Rady Miejskiej Wrocławia w porozumieniu z Przewodniczącymi Komisji. Dokumentacja posiedzeń komisji (opinie) dostępna będzie w aplikacji e-sesja dla wszystkich Radnych.
- Podpisane wnioski o poprawki w projektach uchwał można dostarczyć drogą elektroniczną do dnia poprzedzającego dzień na który została zwołana sesja.
- W trakcie sesji w wyznaczonym dniu i godzinach Radni będą mogli: kontaktować się telefonicznie lub mailowo ze wskazanymi pracownikami Urzędu, zadawać im pytania w sprawie projektów i uzyskiwać odpowiedzi, przesyłać swoje wypowiedzi w debacie nad projektami będącymi przedmiotem obrad, oddawać głosy nad projektami uchwał.
- Karta do głosowania zawierająca listę projektów uchwał wraz z ewentualnymi poprawkami i autopoprawkami zostanie wysłana do Radnych na skrzynki poczty elektronicznej oraz umieszczona w programie e-sesja najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję.
- Ważne będą tylko te karty które będą oznaczone imieniem i nazwiskiem, opatrzone własnoręcznym podpisem i przesłane ze służbowego e-maila bądź na podany numer telefonu w wyznaczonych godzinach sesji.
- Wyniki głosowania zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Przesłane przez Radnych wypowiedzi w debacie zostaną dołączone do protokołu sesji wraz z wynikami głosowania.
PRZECZYTAJ JESZCZE