KFC Gwardia Wrocław dotrzymuje słowa
fot. nadesłane
Za nami już niemal połowa sezonu zasadniczego KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn. Zapowiadaliśmy przed sezonem, że nowa odsłona Gwardii to profesjonalizm, nowa jakość i ambitne plany organizacyjno-sportowe.
REKLAMA
Lider z Wrocławia
Choć w tabeli KRISPOL 1. Ligi (jeszcze) nie jesteśmy na pierwszym miejscu, na innych polach dominujemy konkurencję. Sponsoring Insight opublikował właśnie zestawienie, które dobitnie pokazuje nasz marketingowy potencjał.
Według raportu wartość ekspozycji medialnej KFC Gwardii Wrocław wynosi ponad 1,25 miliona zł! Stanowi to niemal 20% ekwiwalentu wszystkich zespołów 1. Ligi. Ten wynik udało nam się osiągnąć w zaledwie 2 miesiące!
Przed startem rozgrywek powtarzaliśmy, że we Wrocławiu jest na czym budować i przy przemyślanych działaniach można przyciągnąć kibiców do hal i przed telewizory. Pierwsze miesiące naszej działalności pokazują, że mieliśmy rację.
Początek drogi na szczyt
Choć dzisiaj chwalimy się wynikami za poprzednie dwa miesiące, wciąż twardo stąpamy po ziemi i zdajemy sobie sprawę, że jeszcze ogrom pracy przed nami. Zapowiadaliśmy awans do PlusLigi w ciągu dwóch lat i planujemy dotrzymać naszych słów. By jednak tego dokonać, wciąż musimy się rozwijać i budować świadomość marki, jaką niewątpliwie jest KFC Gwardia Wrocław.
- Ten raport cieszy, ale na tym nie poprzestajemy. Wiemy, że wciąż jesteśmy na początku drogi. Wrocław wrócił na siatkarską mapę Polski, ale przed nami jeszcze ogrom pracy do wykonania. W głowie pełno interesujących pomysłów, nowych kierunków rozwoju. Mam nadzieję, że kolejne miesiące pokażą, że Wrocław znów zakochuje się w męskiej siatkówce. To jest naszym celem i będziemy robić wszystko, by to osiągnąć - powiedział ŁukaszTobys, prezes KFC Gwardii Wrocław.
Klub, który jeszcze kilka miesięcy temu był bliski upadku, pokazuje, że we Wrocławiu jest na czym budować. Wierzymy, że dzięki działaniom marketingowo-sportowym już wkrótce do stolicy Dolnego Śląska powróci siatkówka najwyższego sortu.
Choć w tabeli KRISPOL 1. Ligi (jeszcze) nie jesteśmy na pierwszym miejscu, na innych polach dominujemy konkurencję. Sponsoring Insight opublikował właśnie zestawienie, które dobitnie pokazuje nasz marketingowy potencjał.
Według raportu wartość ekspozycji medialnej KFC Gwardii Wrocław wynosi ponad 1,25 miliona zł! Stanowi to niemal 20% ekwiwalentu wszystkich zespołów 1. Ligi. Ten wynik udało nam się osiągnąć w zaledwie 2 miesiące!
Przed startem rozgrywek powtarzaliśmy, że we Wrocławiu jest na czym budować i przy przemyślanych działaniach można przyciągnąć kibiców do hal i przed telewizory. Pierwsze miesiące naszej działalności pokazują, że mieliśmy rację.
Początek drogi na szczyt
Choć dzisiaj chwalimy się wynikami za poprzednie dwa miesiące, wciąż twardo stąpamy po ziemi i zdajemy sobie sprawę, że jeszcze ogrom pracy przed nami. Zapowiadaliśmy awans do PlusLigi w ciągu dwóch lat i planujemy dotrzymać naszych słów. By jednak tego dokonać, wciąż musimy się rozwijać i budować świadomość marki, jaką niewątpliwie jest KFC Gwardia Wrocław.
- Ten raport cieszy, ale na tym nie poprzestajemy. Wiemy, że wciąż jesteśmy na początku drogi. Wrocław wrócił na siatkarską mapę Polski, ale przed nami jeszcze ogrom pracy do wykonania. W głowie pełno interesujących pomysłów, nowych kierunków rozwoju. Mam nadzieję, że kolejne miesiące pokażą, że Wrocław znów zakochuje się w męskiej siatkówce. To jest naszym celem i będziemy robić wszystko, by to osiągnąć - powiedział ŁukaszTobys, prezes KFC Gwardii Wrocław.
Klub, który jeszcze kilka miesięcy temu był bliski upadku, pokazuje, że we Wrocławiu jest na czym budować. Wierzymy, że dzięki działaniom marketingowo-sportowym już wkrótce do stolicy Dolnego Śląska powróci siatkówka najwyższego sortu.
PRZECZYTAJ JESZCZE