Wrocławska Deklaracja Turystyczna
fot. nadesłane
Dziś podczas VII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu Jacek Sutryk – Prezydent Wrocławia podpisał Wrocławską Deklarację Turystyczną. To dokument, który stanie się istotnym wsparciem oraz podstawą wspólnych działań branży turystycznej oraz jej partnerów w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom koronawirusa, które głęboko dotknęły ten sektor usług.
REKLAMA
Wśród gości i ekspertów, którzy wzięli udział w wydarzeniu, znaleźli się wspomniany Jacek Sutryk – Prezydent Wrocławia, Andrzej Gut-Mostowy - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw promocji polskiej marki, Rafał Szlachta - Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Rozwoju oraz Robert Andrzejczyk – Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Społeczna odpowiedzialność biznesu podstawą WDT
Deklaracja została wypracowana w porozumieniu z całym środowiskiem turystycznym. Oparto ją na pięciu głównych filarach: współpracy, dobrej woli, odpowiedzialności, solidarności i oraz wspólnej promocji.
Najpierw lokalna pomoc, później ogólnokrajowe działania
- Nie wiemy jak długo potrwa stan "post-pandemii". Nie wiemy jak ułożą się kolejne tygodnie, ale już teraz musimy planować nasze działania i inwestować w turystykę – podkreślił Jacek Sutryk – Opracowaliśmy i wprowadziliśmy miejską „tarczę’, czyli program pomocowy m.in. dla lokalnego biznesu i spółdzielców. A przed nami kolejne kroki, jesteśmy otwarci na współpracę przy wspólnej promocji Polski, regionu i miast.
Zebrani na VII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu, świadomi trudnej sytuacji branży turystycznej i realnych problemów stanowiących zagrożenie dla bytu polskiej turystyki, uważamy, że branża turystyczna powinna opierać się na pięciu filarach:
Zaprzepaszczenie tej szansy to zarazem zaprzepaszczenie wielu lat ciężkiej pracy na rzecz promocji Polski i turystyki. W czasach kryzysu walczymy o wiele, ale jesteśmy także świadomi jak wiele możemy stracić.
Społeczna odpowiedzialność biznesu podstawą WDT
Deklaracja została wypracowana w porozumieniu z całym środowiskiem turystycznym. Oparto ją na pięciu głównych filarach: współpracy, dobrej woli, odpowiedzialności, solidarności i oraz wspólnej promocji.
Najpierw lokalna pomoc, później ogólnokrajowe działania
- Nie wiemy jak długo potrwa stan "post-pandemii". Nie wiemy jak ułożą się kolejne tygodnie, ale już teraz musimy planować nasze działania i inwestować w turystykę – podkreślił Jacek Sutryk – Opracowaliśmy i wprowadziliśmy miejską „tarczę’, czyli program pomocowy m.in. dla lokalnego biznesu i spółdzielców. A przed nami kolejne kroki, jesteśmy otwarci na współpracę przy wspólnej promocji Polski, regionu i miast.
Zebrani na VII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu, świadomi trudnej sytuacji branży turystycznej i realnych problemów stanowiących zagrożenie dla bytu polskiej turystyki, uważamy, że branża turystyczna powinna opierać się na pięciu filarach:
- Współpraca
- Dobra wola
- Odpowiedzialność
- Solidarność
- Wspólna promocja
Zaprzepaszczenie tej szansy to zarazem zaprzepaszczenie wielu lat ciężkiej pracy na rzecz promocji Polski i turystyki. W czasach kryzysu walczymy o wiele, ale jesteśmy także świadomi jak wiele możemy stracić.
PRZECZYTAJ JESZCZE