26 marzec 2024

Reż. Marcin Liber

zdjęcie: Reż. Marcin Liber / kupbilecik24.pl / Reż. Marcin Liber
kupbilecik24.pl / Reż. Marcin Liber
Zapraszamy 10 maja 2024 roku do Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12.
REKLAMA
data: 2024-05-10 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-05-11 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-05-12 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-05-18 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-05-19 18:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-05-21 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-06-08 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET

data: 2024-06-09 18:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
 

Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu.

Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru.

Autorką plakatu jest Basia Bańda.

Realizatorzy:
Autor - Jakub Tabaczek
Reżyseria, opracowanie tekstu - Marcin Liber
Scenografia, kostiumy, video - Mirek Kaczmarek
Choreografia - Hasimotowiksa
Muzyka - sneaky jesus
Asystentki reżysera - Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
Inspicjentka - Justyna Bartman-Jaskuła

Obsada - Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Dramat rodzaju męskiego
artyści:
Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta i inni
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. „Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce” - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu.

Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru.

Autorką plakatu jest Basia Bańda.

Realizatorzy:
Autor - Jakub Tabaczek
Reżyseria, opracowanie tekstu - Marcin Liber
Scenografia, kostiumy, video - Mirek Kaczmarek
Choreografia - Hasimotowiksa
Muzyka - sneaky jesus
Asystentki reżysera - Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
Inspicjentka - Justyna Bartman-Jaskuła


Obsada - Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Dramat rodzaju męskiego
artyści:
Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta i inni
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. „Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce” - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".

Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.

Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz

Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Marat/Sade
artyści:
Jerzy Senator, Rafał Cieluch, Tomasz Taranta, Mariusz Bąkowski, Dominik Smaruj, Przemysław Kozłowski
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".

Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.

Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz

Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Marat/Sade
artyści:
Jerzy Senator, Rafał Cieluch, Tomasz Taranta, Mariusz Bąkowski, Dominik Smaruj, Przemysław Kozłowski
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?".

Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade.

Realizatorzy:
Reżyseria: Marcin Liber
Współpraca dramaturgiczna: Michał Kmiecik
Scenografia, kostiumy, światło: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Tomasz Leszczyński
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera: Katarzyna Krajewit
Inspicjentka: Katarzyna Krajewit
Realizacja dźwięku: Maciej Duszyński/ Michał Ganiebny/ Kacper Dubicki
Realizacja światła: Janusz Kaźmierski
Realizacja video: Agnieszka Piesiewicz

Obsada
Pan de Sade: Jerzy Senator
Marat: Rafał Cieluch
Simona Evrard: Tomasz Taranta
Karolina Corday: Mariusz Bąkowski
Duperret: Dominik Smaruj
Jakubroux: Przemysław Kozłowski
Kokol: Maciej Kowalczyk
Folpoch: Krzysztof Boczkowski
Cucurucu: Krzysztof Zych
Rossignol: Miłosz Pietruski
Wywoływacz: Tadeusz Ratuszniak
Coulmier: Piotr Łukaszczyk (gościnnie) oraz Michał Paluch (gitara)

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Marat/Sade
artyści:
Jerzy Senator, Rafał Cieluch, Tomasz Taranta, Mariusz Bąkowski, Dominik Smaruj, Przemysław Kozłowski
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: "Maracie, co się stało z naszą rewolucją?". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).

Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak

Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych

Głos: Kajetan Pietruski

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Rzeźnia numer pięć
artyści:
Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski i inni
„Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).

Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak

Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych

Głos: Kajetan Pietruski

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Rzeźnia numer pięć
artyści:
Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski i inni
„Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 

"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).

Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak

Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych

Głos: Kajetan Pietruski

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
 
Rzeźnia numer pięć
artyści:
Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski i inni
„Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Wrocław
20.3°C
wschód słońca: 05:31
zachód słońca: 20:07
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez we Wrocławiu

kiedy
2024-04-27 18:00
miejsce
WędrówkiPub, Wrocław, ul. Podwale...
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-27 18:00
miejsce
A2 Centrum Koncertowe, Wrocław,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-27 19:00
miejsce
Sala Koncertowa Radia Wrocław,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-27 19:00
miejsce
Vertigo Jazz Club &...
wstęp biletowany