Reż. Marcin Liber
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2025-01-03 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2025-01-04 19:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2025-01-05 18:15
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2025-01-11 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
data: 2025-01-12 18:30
miejsce: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich - Duża Scena, Wrocław, Rzeźnicza 12
bilety: KUP BILET
"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).
Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak
Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych
Głos: Kajetan Pietruski
Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl"Rzeźnia numer pięć, czyli Krucjata dziecięca, czyli Obowiązkowy taniec ze śmiercią. Napisał Kurt Vonnegut jr. Amerykanin pochodzenia niemieckiego (w czwartym pokoleniu), który obecnie żyje (żył) w dobrych warunkach na półwyspie Cod (i pali zbyt dużo papierosów), a kiedyś jako zwiadowca amerykańskiej piechoty, został wzięty do niewoli i był świadkiem bombardowania Drezna i przeżył, aby opowiedzieć to, co widział. Powieść przypomina nieco telegraficzno-schizofreniczne utwory Tralfamadorii, planety, z której przylatują latające talerze". Kurt Vonnegut, Rzeźnia numer pieć (fragment).
Realizatorzy:
Tłumaczenie: Lech Jęczmyk
Adaptacja: Michał Kmiecik
Reżyseria: Marcin Liber
Scenografia, światła, video: Mirek Kaczmarek
Kostiumy: Grupa Mixer
Muzyka: Filip Kaniecki
Ruch sceniczny: Hashimotowiksa
Asystentka reżysera, inspicjentka: Elżbieta Kozak
Obsada: Maria Kania (gościnnie), Zina Kerste, Jolanta Solarz-Szwed, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Przemysław Kozłowski, Marcin Łuczak (gościnnie), Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak, Krzysztof Zych
Głos: Kajetan Pietruski
Bilety do nabycia na: KupBilecik.plDramat rodzaju męskiego
Czas trwania 110 min
Data prapremiery 13 stycznia 2024
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
autor Jakub Tabaczek
reżyseria, opracowanie tekstu Marcin Liber
scenografia, kostiumy, video Mirek Kaczmarek
choreografia Hashimotowiksa
muzyka sneaky jesus
realizacja video Przemysław Pogiernicki / Agnieszka Piesiewicz
realizacja dźwięku Kacper Dubicki
realizacja światła Janusz Kaźmierski
asystentki reżysera Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
inspicjentka Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada: Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak,Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski, Krzysztof Zych, sneaky jesus (Matylda Gerber, Filip Baczyński, Maciej Forreiter, Beniamin Łasiewicki)
Dramat rodzaju męskiego
Czas trwania 110 min
Data prapremiery 13 stycznia 2024
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
autor Jakub Tabaczek
reżyseria, opracowanie tekstu Marcin Liber
scenografia, kostiumy, video Mirek Kaczmarek
choreografia Hashimotowiksa
muzyka sneaky jesus
realizacja video Przemysław Pogiernicki / Agnieszka Piesiewicz
realizacja dźwięku Kacper Dubicki
realizacja światła Janusz Kaźmierski
asystentki reżysera Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
inspicjentka Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada: Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak,Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski, Krzysztof Zych, sneaky jesus (Matylda Gerber, Filip Baczyński, Maciej Forreiter, Beniamin Łasiewicki)
Dramat rodzaju męskiego
Czas trwania 110 min
Data prapremiery 13 stycznia 2024
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
autor Jakub Tabaczek
reżyseria, opracowanie tekstu Marcin Liber
scenografia, kostiumy, video Mirek Kaczmarek
choreografia Hashimotowiksa
muzyka sneaky jesus
realizacja video Przemysław Pogiernicki / Agnieszka Piesiewicz
realizacja dźwięku Kacper Dubicki
realizacja światła Janusz Kaźmierski
asystentki reżysera Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
inspicjentka Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada: Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak,Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski, Krzysztof Zych, sneaky jesus (Matylda Gerber, Filip Baczyński, Maciej Forreiter, Beniamin Łasiewicki)
Dramat rodzaju męskiego
Czas trwania 110 min
Data prapremiery 13 stycznia 2024
Dramat rodzaju męskiego w reż. Marcina Libera (Marat/Sade, Rzeźnia numer pięć) powstaje na podstawie sztuki Jakuba Tabaczka pt. Stulejka, która została nagrodzona w V Konkursie Dramaturgicznym Strefy Kontaktu. Jej autora, Jakuba Tabaczka, zastanawiało, czym jest męskość, jak się ją definiuje i czym ewentualnie męskość nie jest. "Myślę, że chciałem pokazać trochę anty-męskości i jednocześnie bardziej pozytywne wzorce" - mówi Jakub Tabaczek. Marcina Libera zainteresowała nieoczywista perspektywa tej sztuki, zwłaszcza po seansie filmu Barbie. Reżyser podkreśla, że ten film bardziej niż o tytułowej bohaterce opowiada o rozterkach Kena. Zdaniem Marcina Libera największym orężem realizatorów i obsady spektaklu Męska końcówka jest poczucie humoru. Autorką plakatu jest Basia Bańda.
Realizatorzy:
autor Jakub Tabaczek
reżyseria, opracowanie tekstu Marcin Liber
scenografia, kostiumy, video Mirek Kaczmarek
choreografia Hashimotowiksa
muzyka sneaky jesus
realizacja video Przemysław Pogiernicki / Agnieszka Piesiewicz
realizacja dźwięku Kacper Dubicki
realizacja światła Janusz Kaźmierski
asystentki reżysera Justyna Bartman-Jaskuła, Dagmara Antoniszyn
inspicjentka Justyna Bartman-Jaskuła
Obsada: Anna Kieca, Ewa Niemotko, Dominika Probachta, Jolanta Solarz-Szwed, Magdalena Taranta, Lina Wosik, Mariusz Bąkowski, Krzysztof Boczkowski, Rafał Cieluch, Maciej Kowalczyk, Przemysław Kozłowski, Miłosz Pietruski, Tadeusz Ratuszniak,Dominik Smaruj, Tomasz Taranta, Maciej Tomaszewski, Krzysztof Zych, sneaky jesus (Matylda Gerber, Filip Baczyński, Maciej Forreiter, Beniamin Łasiewicki)